ALKOPRISS

Jag hatar att dricka alkogel. Nä. Men alltså det här med alkohol.
Jag har att dricka alkohol. Mina smaklökar tycker sällan att det jag dricker är speciellt gott. Jag har ingen gräns som säger stopp, så jag blir jämt karatefull, eller askalas som man säger i Osby. Och dagen efter ska
vi inte ens gå in på. Om jag säger så här. Jag förbannar dagen jag blev till. Min baksmälla är inte av denna jord. Till det normala hör spyor, illamående, dåsighet och sånt till. Jag får allt det där PLUS en heeeel drös med färsk ÅNGEST. Allstå nu snackar vi sån ångest som om jag råkat ha ihjäl ett barn och begravt det i min trädgård och sen råkat berätta det för stans skvallertant och sedan mördat skvallertanten och gömt henne i mitt kylskåp och hennes hand sticker ut och när som helst kommer nån öppna kylskåpet och se slynan död och inte nog med det jag har ju även mördat ett barn. JAG VILL TA MITT LIV! Sån ångest. Och det spelar ingen roll om jag dansar med tjejerna, suttit ensam i min soffa, haft tråkigt eller kul. Det är samma jag - råka - mörda - två - människor - och - den - ena - ligger - i - kylen - ångest. Såååå. Det är inte värt det har jag kommit fram till. Jag har inte gått och blivit nykterist. Jag har bara lagt det på hyllan lite.





känns sådär.


Kommentarer
Postat av: K

men prissi du är juh en princessa klart du inte ska dricka.....



föresten skit snygg bild hihih

2010-01-09 @ 19:08:26
Postat av: solle

Jag har hållit mig borta från sprit sen turkiet resa...Stolt över mig själv!

2010-01-10 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback