I used to make love with hate

Jag tog en titt på  min vän Babes anteckningar inför hans tenta och fick en sådan otrolig lust att sätta kniven mot strupet. Tackar GUD för att jag aldrig behöver syssla med någon form av matte eller sån shit. Fy farao för det. Jag suger så jävla hårt på all form av matematik. Jag räknar fortfarande på mina fingrar när jag ska räkna ut något. Tro det eller ej men ibland blir även mina tår räknade, men då snackar vi stora siffror. Jag har ont i min kropp idag. Lite skön träningsvärk så där. Ni ska bli bäst på träning mina fina läsare. Jag ska tipsa er om kost och träning och sånt shit. Men påminn mig. Jag glömmer så lätt. Idag är det Babe och jag. Han är så trött på mig. Jag ser det på honom. Men det skiter jag fullständigt i. Älskar man mig, så får man älska mig även när jag är jobbig.



with ma babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback