NO ORKO NADA

Ont i magen nu. Fan vad det är tråkigt att gå och lägga sig. Jag liksom orkar inte gå och fixa mig inför bedtime. Borsta tanden och shit. Ooooorka. Imorgon är en bra dag. Jag ska träna. Jag ska träffa Henke. Jag ska äta examen-middag. Jag ska dokumentera det hela.
Fan måste ringa ett viktigt samtal. ooooorka.

Fan vad jag är trött på att vara så lat som jag är. Kan jag inte bara göra vardagliga saker utan att först skrika Oooooorkaaaa och sucka, sparka, dra mig i håret och ha mig. Det ÄR inte så jobbigt som det blir efter jag gjort min ooooorkaaa scen. Hela ooorkaa scenen tar så mycket energi att det faktiskt blir ett projekt att bädda sängen/ plocka upp nycklarna/ svara på ett sms/ borsta tanden.

Men nu ska jag fan fixa lite här innan jag lägger mig. Godnatt haters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback