Till en högre nivå

Jag kan inte fatta att jag precis slängde ett använt tuggummi rakt över lägenheten. Det hamnade på golvet. Vem ska plocka upp det? Ibland kommer jag på mig själv med att göra såna här konstiga (äckliga) saker och verkligen funderar på vem jag är? Men för det mesta reflekterar jag inte ens utan kastar bananskal rakt in i väggen och slänger tallrikar som är fööör smutsiga och jag inte orkar diska och kriga med.
Det är skitkonstigt väder. Jag tror det är varm men det ligger fetaste svarta molnet över himlen. Ingen sol. Ingen sommar. Märker ni hur konstig jag är. Så fort jag skriver Nej nu slutar jag, så börjar jag skriva igen. Jag fixar med layouten på den andra. Men jag lovar att den kommer bli roligare och definitivt uppdateras oftare. Men jag behöver er hjälp. Ni MÅSTE berätta VAD ni vill läsar OM. Hur ska jag veta? Kom igen. Hjälp mig fixa världens bästa blogg. Er önskan - Min lag.

Ridå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback