My B-day part 2

Åh vilken underbar kväll det var igår. Tänk att det behövs så lite. Samla alla man älskar på samma plats för att man det ska kännas som man är världens lyckligaste människa. Igår firade vi min 25-års dag och det var så roligt att se mina vänner tillsammans. Jag tittade mig omkring och verkligen njöt. Alla är så olika men ändå representerar var och en en del av mig och mitt liv. Jag fick så fina presenter som jag tänkte visa för er här men först lite bilder på folket. 


Sweet girls som I love. 

Med Sandy Baby.
S: Vi har jättemånga minnen här. Inte jättemånga. Men många.


With Sophie den mest allmänbildade vän jag har. Förutom Julia.

Yass & me
P: Kom vi står på tå

Anna: The breakdancer.
A: Jag fick ett täcke av min pojkvän en gång. Jag var jättearg. (Ler stort)

S: Det spelar ingen roll om man känner Priscilla i en minut, 10 år eller ett helt liv. Man får samma Priscilla och man älskar henne.

Gruppbild. Babe tittar på min som om jag är hans finaste syster.

My and Sabina. Mina nykomlingar som alltid får mig att skratta.
S: Nej vi ska inte äta. My har lagt på sig lite. Vi bantar.

Erdic, Babe. Carlos.
CHILE VINNER VM CARLOS

Min vackra turkiska vän. Som vägrade sjunga för mig på turkiska men höll ett fint tal ändå

Mina två vänner och Mirna och Yasmin också.


Första bilden på my love som ni får se. Men jag håller honom hemlig ändå.

My love: Du är det finaste jag vet.




Tack till er alla. Ni är GULD, MULD och allt annat som slutar på ULD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback