I min mans famn

Ja då är det dags för kudden där den underbara redan ligger så fint. Jag ska smyga ner under täcket jag med och stirra på hans ryggtavla tills jag blir sömnig. Då trycker jag näsan mot huden och försöker andas in hans doft för att få med mig den in i min dröm. Genast börjar han skruva på sig, vänder sig om, slår armarna runt min midja och drar mig nära honom. Oftast gör han detta i sömne och drar i mig jävligt hårt så jag hamnar i en konstig position. Med näsan upptryckt mot hans bröstkorg. Eller ansiktet mellan kudden och hans kind (svårt att andas här). Eller höger arm under min egen kropp och vänster ben under hans (stor risk för kramp) Jag brukar ligga kvar ett par minuter för att inte väcka honom. Intalar mig själv att jag visst kan sova så här, inga problems. Det är ju så romantiskt att känna närhet under nattens gång, dock inte så bekvämt men va fan. Så håller jag andan, lite till, lite lite.. nä va fan. "Hörru du flyttar lite på dig va". Så var det slut på romantiken.
HAHA, jävligt passande bild.
image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback