Som en porrstjärna

Så där ja! Nu var den utläst. Ja vad ska jag säga. Jenna är verkligen en ambisiös person och jag vågar gissa på att hon kunde tagit sig till röda mattan utan att sära på benen. Att läsa boken var verkligen som att åka berg och dalbana. Under flera kapitel knarkar hon sönder sig och riskerar livet om vartannat. Men sedan rycker hon upp sig och når en viss instinkt typ "Jenna kan" och då går allt bra för henne. Det är bara det att när saker och ting går bra så innebär det att hon har galen sex på film och tjänar massa cash. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Det går bra i typ tre sidor sen träffar hon på nån maniac som får henne att tappa all tro och respekt på män och då drar hon linor och gör det "the lesbian way" Trasig människa, får jag nog säga. Men en eloge till henne som ändå står på benen idag. Hennes ben står dessutom inte vart som helst utan on the red carpet, och det gör ju inte jag. Så jag ska nog bara hålla käften.

image132

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är sköön


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback