Vad hände i fredes?

Det har verkligen varit en händelserik helg. Lillasyster har varit här och vi har hittat på massor av roligheter. Fredagen ägnades åt plugg, vilket var det segaste jag varit med om. Senare på kvällen var vi hos S och firade vår Albymamma K och det var mycket givande. Det bjöds på tacos och god dricka. Vid ett tillfälle följde jag med S ut och tog en "festcigg" det borde jag fan inte gjort. För jag fick en så jävla nickokick att jag var tvungen att lägga mig raklång på golvet och koncentrera mig på att andas i drygt en timme. Jävligt jobbigt. Min man kom för att hämta upp lillasyster eftersom hon inte har åldern innen för att vistas bland fyllon. Innan han drog skulle han självklart ha en puss och jag fick en lite uppläxning på köpet. Ja, han tyckte jag var lite för full, lite för dryg och lite för mycket. Vilken jävla typ va? Hursom helst begav vi oss ut i vimlet och hamnade på söders tråkigaste klubb - Göta källare. Av någon konstig anledning hamnar vi jämt här. Det har börjat bli som en slags "granada" för oss. Granada är ett ställe där alla bondar där jag kommer ifrån samlas. Ve och fasa. Ett par skamliga förslag senare sov både jag och lillasyster över hos S eftersom den jävla typen vägrade bli normal. Nu ska jag jobba. Fuck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din blogg e okså cool ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback