sådär ja!

Om drygt två timmar sitter jag på tåget hem igen. Får jättedåligt samvete över att lämna lillasyster här. Mamma är ju bortrest och Pappa jobbar kväll hela veckan. Hennes pojkvän är dessutom och åker skidor och så är det sportlov. Stackarn. Jag själv har en hemtenta att skriva men inga bestämda föreläsningar, desto mer jobb. Aldrig kan man vila. Vill bara packa ner henne i väskan och ta med henne. Men hon vill inte lämna lille papi ensam. Jag gick den traditionella turen inne i vår matkällare igårkväll. Då går jag där inne och samlar på mig saker som jag tycker hör hemma hos mig i Sthlm än i en matkällare i Osby. Olivolja, Ajax badrumsrengöring, bröd och annat smått och gott. Have a nice Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback