Orale 2

Okej. Skrev till fem och sen upp åtta. Och inte fan är det en bra text för det. Hade liksom högläsning ut Bibeln där ett tag och sen diskuterade Sandy och jag Gud. Hon var lite confused över vart Mohammed kommer in i bilden. Nu ska jag fan gå och spy lite. Det känns som jag behöver det. Är det meningen att jag ska gå runt me 20 fjärilar i magen hela dagen? Jag ska fan spy upp de jävla fjärilarna. Sen ska jag sminka mig. Sen ska jag in till stan o möta en gammal vän och sen ska jag jobba och ikväll blir det film för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Sandy

haha, okej du får mej att framstå som en viss man utan hjärna med detta inlägget. Men de luuuugnt...

Skön bild på den mannen oxå lite längre ned...

Puss baby pussssssssss

ps. orale

2008-11-27 @ 12:54:36
Postat av: PHILIP

Lägg upp bilder på dig!

2008-11-29 @ 01:58:35
Postat av: Prissi

Nej Sandy du är bäst.

ORALEEE

2008-11-29 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback