Me Like Posh

Det måste jag medge. Viktoria Beckham är en kvinna att älska. Hon är en klippa som har stått ut med Davids otrohet, levt på endast jordgubbar, levt på endast räkor, tryckt ut tre barn och går jämt i världens high heels. All creed till henne. Minns ni henne från Spice Girls tiden. När det var dags att imitera så var det alltid ett himla jobb med att hitta någon som ville vara Viktoria. Jag var jämt Mel B eller Mel C så jag behövde inte oroa mig men det var jämt en massa tårar inblandade när Viktoria skulle utses. Viktoria var den smala, sura som inte kunde sjunga. Mja, hon är väl fortfarande smal, sur och tondöv men nu är hon ju faktiskt en modeikon. And I Love her. Nu plötsligt är ju Posh huvudpersonen i den kommande Spice Girls comebacken.
SÅ JÄKLA BRA, min blick fastnar inte en sekund på David när jag tittar på bilden. It`s all about her, her, her.

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback