Charlies Angels

Jag, eller rättare sagt vi befinner oss mitt i en action/komedi rulle. Sevim, Tove och jag alltså. Vi är flera flickor i klassen som har problemet jag redan nämnt. Inga pengar till litteratur vilket innebär att vi alla är ute efter daglån på biblan. Ett daglån innebär att du har det över dagen, men böckerna måste vara inne senast 21.00. Detta skulle inte vara ett problem ifall att vi flickor skulle kunna enas, eventuellt plugga tillsammans och på så sätt får alla ta del av booksen. Detta är inte fallet. En av dessa flickor, är kolosalt sur på S, T ,mig och lägger därför beslag på alla böckerna på morgonen. Vi får inte ens titta på omslaget för den här tjejen är tydligen så smart att hon läser alla fyra böckerna samtidigt. Kan ni tänka er? Så, planen är och har varit att jag tidigt som attan skulle befinna mig på biblan, fråga efter böckerna, vänta på att de har kommit in och sedan springa hem för att studera med S och T. Vad säger ni? Jag hade fjärilar i magen när jag kröp till kojs igår kväll, lite spänd för vad morgondagen väntade mig. Så, nu sitter jag här. Booksen är förhoppningsvis mina, väntar bara på att de ska komma in för hon har tydligen haft de över natten. Jag har meddelat S och T via telefon att kusten är klar. Kom på mig själv att jag viskade i luren, som att det var ett hemligt uppdrag.
Åh, måste bara berätta vad Mark (amerikanskt uttal) sa om min intervju och layout på SkrikNiklas.
- WOOOOOOOOOW.....WOOOOOOOW.....Jag blir så glad när jag ser sånt här. Du har perfekta marginaler.
- Va? vaddå marginaler, viskade jag i S öra.




Jessica Biel is one of a kind. Hon blir dock inte så jättebra på kort,
men älskade henne i "sjunde himlen" och jag älskar henne fortfarande.
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback