Scarlo

Yes. Städat färdigt.
Det tar sin lilla tid att städa mina 24 kvm, mest för att man inte vet vad man ska göra av allt. Man tar upp saken i fråga. Vrider och vänder på den, tittar sig omkrig efter en lämlig plats och lägger den ca en meter ifrån sin ursprungliga plats. Oootroligt effektivt.
Iallafall så hamande Glamours senaste utgåva i mina händer och jag studerade månadens omslag ingående - Scarlett Johansson. Jag förstår inte hysterin över flickebarnet. Tycker nämligen inte hon har det där lilla extra. Hon är lika vit som my ass och bara allmänt tråk, tråk, tråk. Visserligen kan hon konsten att se lite halvporrig med stil men vaddå det lyckas även jag med när jag lyssnar på "Don`t you wish you girlfriend was hot like me". Okej, jag är subba om jag kallar henne ful, men come on hon är inte så speciell väl. För att respektera mitt framtida yrke väljer jag dock att ta upp några positiva aspekter. Inte mer än rätt efter mitt smutskastande.
- Den hesa rösten.
- Hon är (bara) 22
- Denna bild där hon gör reklam för Luis Voitton nya kampanj är ganska snygg.
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback