En riktigt dålig dag

Ska snart dra mig till skolan. Har en tråkig föreläsning klockan ett och sedan är det jobb till nio ikväll.
Det här inte alls en bra dag. Varför?
Därför att...
Dålig hårdag. Jag har ett diadem på mig. Jag passar inte i diadem. Jag ser ut som ett dagisbarn.
Jag har en finne på kinden som jag förgäves försökt att sminka över.
Jag är tjock idag. Smällfet, mullig och fet. Skittjock!
Fula kläder. Min dagens outfit skulle få Ebba von Sydow att rynka på sin perfekta lilla panna.
Jag är jättelångt bak i skolan. Har två inlämningar, en redovisning och tentan på fredag.
Tjafsade med min man. Som är för tillfället är ett cp.
Jag är en ful människa idag. Både till insidan och utsidan.
Ha en riktigt jävla dålig dag!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja! då kan du lika bra åka hem igen..

2007-09-24 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback