Jag lever

Men det är knappt. Det känns som om en sumo sitter på mitt bröst och feber kommer och går. Så här sjuk har jag inte varit sen sommaren - 92 och fick inte bada på hela sommarlovet. Jag brukar faktiskt längta efter att bli lite sjuk. Få en giltlig orsak till att ligga under täcket och tycka synd om sig själv. Men det får jag käka upp nu. Jag kan inte andas.  Just det i fredes såg jag och min man "Ps I love you" trots att han hellre ville se "Jumper". Filmen var så bra. Jag var extra känslig på grund av febern och grät hela tiden. Hillary Swank är sjukt vacker och har galet snygg kropp. Även om hon är liiite för smal. Men ändå, när hon ler så smällter jag. Min man tycker också att hon är snygg. Jag som brukar se rött när sådana utalanden görs blev jätteglad över att han har så bra smak. Jag kan tänka mig att Hillary inte platsar inom ramen för vad man kallar perfektion, men det är just det som gör henne så fin.
image274

Okej då, sen spelar det lite roll att han tyckte hon påminde om mig. Speciellt i profil! Håller ni med?
image275

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Nej du är mycket snyggare än henne!

Postat av: Ville

Jag vill också se Jumper juuuh! Jag och manuel kan gå på den själva.

2008-02-24 @ 23:58:39
Postat av: Prissi

jaaa det kan ni verkligen göra Ville :)

2008-02-25 @ 00:01:51
URL: http://priscilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback