Oh my God!

Marlena har precis avslöjat att hon är mördaren för John och nu precis i denna stund stack hon kniven i honom.

Okej, stryck den första meningen. Det jag skulle berätta var det samtal som utspelade sig på min arbetsplats när Sandy jobbade.

- Hej jag vill träna här
- Okej, här är priserna
- Jag har inte råd
- Okej?
- Jag kan klippa ditt hår om jag får billigare kort
- EH va?
- Ja jag är frisör.


Alltså så här gör man väl inte i Sweden? 
Tjejen var självklart invandrare. Det är ju bara en blattebrud som har stake nog att våga sig på nåt sånt här. Återigen -  i SVERIGE.  I vilket fall som helst så förhandlade Sandy sig till två klippningar och en färgning - till mig! My Darling is so sweet.

Nähe. Nu vaknade Marlena till och hon stod tydligen och hallucinerade hela förra scenen. Never mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback