Jag äter godis

Hungrig och trött efter ett jobbpass. Tur att det finns godis. Alltså ärligt talat ibland äter jag så mycket sött (Läs: Godis, kakor,choklad) att jag verkligen känner hur min kropp får en sockerkick. Jag får ont i huvet så där bara hux flux och ibland skakar mina händer lite väl mycket. Haha, scary va? Jag har allvarliga problem med mitt sockersug. Alla säger "Men äh du som tränar behöver väl inte bryr dig om vad du äter" Nä, det behöver jag kanske inte. Men när blodsockret svänger så drastiskt att man skulle kunna ställa sig på en allmän plats och skjuta ner människor så kanske man borde tagga ner lite på godiset. Fan jag saknar mina vänner. Sandy? Rubie? DLo? Where the fuck are u? Vi borde fan tittat på Sex and the city filmen jö. Men hemma är bra oxå. När Lillasyster får sin första lön har hon loooovat mig att köpa mig nåt fint, så de så!
I fredes fyllde lilla Steffy år. Nu är hon en riktig fjortis och så här snygga var vi!



Bilden innan denna så visar Lillasyster röven för kameran och då måste man fnittra hysteriskt ju!




In med magen, ut med brösten! Nästa Slitz!

Kommentarer
Postat av: Sandy

hej prissi :) Nu äntligen fick jag se bilder på ditt "nya" hår, och det blev jätte fint! Du passar bra i det, ska du veta, lilla prutt.

Fick äckel känsla över mitt hår min utväxt är värst, den är grå. Jag ringer nog Dima imorn på direkten de första jag gör när jag vaknar.

Jag saknar dig, jag hoppas du har det bra där hemma. Du missar inte så mkt här iaf, lugnt på gymmet. MISS YOU! ja, vi borde ha sett sex and the city... fan ta dig ;)

2008-06-23 @ 22:07:05
Postat av: Prissi

Hej min fina älsklings Sandy! Gud vad jag saknar dig! Jag har det bra här med familjen men saknar er alla där med. Tro det eller ej så saknar jag jobbet! hihi...Jag ringer dig nu i veckan. Låt inte henne klippa dig för mycket bara. LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback