Bad vibrations

Gud vad jobbigt det var att göra den här intervjun. Alltså själva innehållet är kanon men det är jävligt kämpigt att lyssna på och ännu värre när jag själv ska spela in mina prator. Min kropp skakar omedvetet och jag får en klump i magen som bara växer. Det känns jätteskumt. Nu förstår jag när läraren uppmanar oss att inte jobba med människor som man känner. Materialet blir extra känsligt och därmed även arbetet man lägger bakom det. Men jag hoppas jag får ihop någon bra. Vill det så gärna. Mest för hennes skull, för hon är så modig som går ut och berättar om detta.  Det är en jättefin dag idag och jag skulle vilja gå ut en sväng och bara få andas in den kalla och friska hösten. Men jag hinner inte. Ska till skolan och redigera och kommer blir kvar där tills det är dags att jobba. Rubie har min kamera, så det är därför jag inte lägger upp bilder. Men ni får nöja  er med de här snyggingarna så länge. 

Not prepared


Definitely prepared

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahahaha!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback