Vad händer bre?

Fan vad Lillasyster tjurar när jag inte uppdaterar yao. Jag har inget vettigt att skriva ju, bäst att låta bli. Idag vart jag nere i affären och handlade hem lite. Det är jävlar i den ett fantastiskt tecken på välmående från min sida. Har inte varit där sen oktober 08. Mina vänner och diverse restauranger har gett mig föda. I allafall så går jag runt där och kollade bland allt grönt och träffade på ett par grabbar.  Så här lät dialogen

- Sho, vad händer?
- Hej, nä inte mycket. Hur mår ni?
- Bara bra tack, va händer själv?
- Nja inte så mycket. Handlar lite mat bara. Själva då, ska ni laga mat?
- Ja, kanske det. Vad händer annars då?
- Inte mycket. Ha det bra.
- Du med.

Alltså fan vilket meningslöst snack, eller hur?. Och whats up med "vad händer, vad händer, vad händeeeer?". Jag sa ju att det inte händer mycket. YAOO! Tänk er även att under samtalet så kollar snubben in mig från topp till tå, från tå till topp, från topp till tå, från tå till topp till rumpa, bröst, tå.

Annars har jag haft en soft helg där Erre och jag kommit överrens om att jordens undergång är nära och så har jag ätit friterad fisk. Pecao frito con ensala haha.

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback