Hemma

Precis kommit hem från jobbet. Fyra timmars jävla övertid. Svea fucking horhovrätt har stora problem med sin air condition måste jag fan säga. Rummet där vi satt stank svett blandat med prutt och 30 graders värme på det. Jag tror jag har feber för fan. Jag kan inte sitta här nu. Måste ut och röra på fläsket. Har suttit hela dan, och jobbat förvisso, men ändå. Min röv är platt, och dåå mina vänner, då har det gått för långt. Jag vet inte mer vad jag ska berätta mer än att mina ben flagnar så det ser ut som att jag har en allvarlig hudsjukdom. Jag tänker ofta (för ofta) på the pigflu. Jag har en outvecklad finne på min kind som ser ut som något slags födelsemärke (ett litet då). Jag typ gillar mitt nya "födelsemärke". Jag ska ut och springa nu. Tänka att polisen jagar mig.
Då går det unnan vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du skriver bra! Vad är det för pass du håller i? Antar att det är på en träningsanläggning? Blev bara nyfiken. /Malin

2009-07-30 @ 22:23:53
Postat av: Prissi

Malin: Hej, tänkte precis skriva ihop ett inlägg om vad jag pysslar med om dagarna. Så fråga bara på! :)

2009-07-30 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback