För kärlekens skull

Jag är i Skaune nu. I mitt lilla bondeland. I min lilla by. Osby. Satt i kyrkan idag. Lyssnade på Lillasyster när hon sjöng. Man skulle kunna tro att jag fick lite lätt ångest. Över att tiden gått så fort. Nu sitter man i publiken liksom. Snyggare än någonsin, förvisso. Men ändå. Men icke. Jag är ganska glad att det är över. Jag är så sliten. Har jobbat så mycket. Hade aldrig orkat stå på ett flak nu. Och skrika. Jag är trött. Imorgon springer Lillasyster ut. Jag lovar att jag ska lägga upp mycket bilder. Och jag loovar att jag ska bli bättre på detta. Det gör inget att man lovar och bryter löftet, så länge som man försöker och lovar om igen. Och jag är glad att ni fortfarande går in här. Vissa går in flera gånger om dagen. Och det mina vänner. Uppskattas. Och skall belönas.



Ja, det är du som ser suddigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback