Äntligen hemma

Fyfan vilken jävla dag. Jobbat och sprungit till nästa jobb på en halv sekund. Körde passet, svettades, spydde typ i min egen mun och körde vidare. Men nu är man hemma. Kroppen är helt slut, men jag älskar såna här dagar. Jag älskar att ha ett aktivt liv och jobbar bäst under press (jag vet, jag låter som Blondinbella). Nu ska jag hoppa in i duschen och stå där under en stråle. JA, en stråle varmvatten är vad jag får nowdays. Något är jävligt fel men jag orkar inte ringa någon. Under kallvatten är det är jävla sprut men växlar jag till varmt är det endast en liten mobbad stråle som träffar min kropp. Det känns surt. Som att jag inte förtjänar varmvatten. Fan vad ni inte bryr er om hur stark/svag min duschstråle är. Boooring jag vet. MEN VAD SKA JAG SKRIVA OM?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback