Godmorgon Sverige

Jag måste sluta sova så mycket som jag gör. Sover till tolv, halv ett på dagarna, vaknar upp och är så trött att ögonen vill bara fortsätta sova som om det vore gryning, whattafuck liksom?. Senast man gjorde sånt var man 15 och mamma praktiskt taget var tvungen att bryta in dörren bara för att kolla att man levde. Jag vill bara sova, sova och sova. Jag dricker lite kaffe nu och försöker komma igång. Jag tittar ut genom fönstret och möts av ett självmordsväder som får mig att bara vilja lägga mig ner och gråta i fosterställning. Fan vilket deppigt inlägg. Nåt som är så jävla irriterande är hur folk i min omgivning tar mina uttryck. Fan sluta. Jag bara hör mina egna ord i andras käftar och blir så jälva irriterad, speciellt idag. Jag ska vara duktig idag och ta mig till gymmet. Sen ska jag ligga i min säng och plugga hela dagen. Ikväll kommer Lillasyster och hennes kille. Och imorgon kommer jag att vara lycklig. Då är det MUSE! Jag drömde om Matthew, sångaren inatt. Vi satt och pratade och skrattade och jag ville hålla hans hand, men det ville inte han för han typ satt på sina händer hela tiden. Men han sa att han visste att jag var deras största fan och att han skulle belöna mig för det (pengar?).






Dessa tre pojkar gör världens bästa musik. Jag inte bara älskar er, jag dyrkar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback