On my way

Nu ska ni få höra. I fredes fixade dLo ihop en liten get2gether som verkligen satt fint. Prat, skratt och bra musik. Jag var Dj och eftersom det var Chiles nationaldag spelade jag en hel del cumbia som alla kurder, araber och svennebananer uppskattade så. På lördagen fick jag äran att följa med till en kurdisk fest som var helt galet kul. Alltså kan ni tänka er en liten chilenare bland hundratals dansande kurder. Jag gjorde mitt bästa för att hänga me i dansen och jag lyckades väldigt bra, om jag får säga det själv. Men mina höfter rycker till helt automatiskt. Mina latinamerikanska gener fattade noll och undrade varför jag inte skakade rumpan?. Istället fick armar och axlar vakna till liv och så ska man hålla koll på alla steg. Det var jättekul!




Kvällen till ära hade jag en fin tatuering.





Turkkurd från Chile. Kan man vara det?






Shake Shake Shake

 

Trött som fan. Men glad ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback