Smoking was my passion

Jag önskar att jag just nu i denna sekund kunde sätta på mig en tjock tröja, öppna mitt fönster, placera min rumpa på soffkanten och tända en cigg. Alltså fy faseeeen vad jag vill röka. Jag älskar att röka. Sluta aldrig röka. Det är det bästa som finns. Jag har tagit mina viktigaste beslut med en cigg i handen. Jag har kommit underfund med så mycket samtidigt som jag haft den där vita pinnen i käften. Jag är ingen rökare själv. Har aldrig varit. Men jag har alltid älskat att ha cigg hemma och när det perfekta tillfället kommit plockat fram och rökt ut från mitt fönster. Så fort jag haft stress, oro eller beslutsångest så har en cigg, inte hjälpt mig, men funnits vid min sida. Det är så socialt att röka. Sitta ett gäng och bara skratta och röka. Och då ska vi inte prata om mitt feströkande. Äääälskar att feströka. Jag hobbyröker inte längre. Den tiden är förbi. Men jag saknar det. Inte varje dag längre. Men i stunder som denna då jag känner mig lite rastlös, lite jag vet inte vad, så skulle en cigg sitta fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback