Jag är hungrig

Förlåt. Jag vet.
Men igår hade jag en sån otroligt bra dag tillsammans med Henke. Vi gick runt på stan hela dagen. Älskar att gå i affärer med män. De får hålla min väska, mina påsar och så är det så ärliga när man frågar om kläddesplaggen. Vi delade på en brownie med glass och satte oss och iaktog människor på en trappa. Kylan biter inte så farligt längre och ingen är nog gladare än moa! Alltså moa som i jag. Inte som i namnet  Moa. A ni fattar. Iallafall sen körde jag ett skitbra pass och samtalade lite med AnnaPanna (jag måste bli roligare med mina smeknamn, liksom Annapanna, kom du på den själv eller?) Och SEN, ja sen får ni inte hänga med längre. Men nice var det. Haha det låter som om jag gjort nåt busigt och dumt. MEn neeeeeeeeeej det har jag inte. Eller jooooo, Kanske. nä, eller? VA? Hallå??

HAHA ORKA.

Jag är så sjukt sugen på sushi. Alltså bangar inte för att gå ner till restaurangen här nedanför jobbet. Om det inte varit för att jag är sååå sjukt lat. Jag orkar inte ställa mig upp. Måste även kolla mig i spegeln. Har en känsla av att mitt öga är helt svart. Råkade gnugga mig och har inte kollat efter men en kund tittade lite konstigt så I guess I look fat. Haha. Va? Fat? Va?

Hallå?

Alltså ni skulle inte orka vara med mig nu. Måste kolla till ögat. Orka kaaaanske dra ner till sushin. Vi får se. Den som lever får se. Säger inte svennarna så? Alltså sjukt ordspråk. Självklart får den som lever se. Den döda, han är ju död. Orka slänga det i ansiktet på den döda. Den döda får inte se. Nu ska jag säga haido.

Now just throw your hands in the motherfuckin air. And wave the motherfuckers like ya just don't care. Yeah roll up the dank, and pour the drank. And watch your step WHAA? cuz Doggy's on the gank.


mm juste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback