Kloka ord från en klok kvinna

"Jag vet min fina ångesten är min livskamrat den med. Det är tungt att bära. Men man lever för de stunder när den inte är som tyngst, man lever för de små sakerna man fortfarande mår bra av. Och när man inte orkar leva för sig själv, då lever man för andra. För att andra vill att man lever. Man har fått en chans att leva, man ska ta den."




Godnatt mina älsklingar. Jag älskar er, det vet ni,
Jag hoppas att jag kan göra bättre ifrån mig imorgon.
Men ni är fina. Ni läser ändå. Även om jag misslyckas.




CaCall me crazy, I've been called worse.
It's like I have it all, but what's it all worth?
I'm probably better in my afterlife.
I should cherish life, but this ain't paradice.

- Lil Wayne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback