snöööööösnööööösnöööööö

Fyfaaan vad nice. Jag har tränat som en dåre tillsammans med min PT och jag känner hur hela kroppen är helt slut efter alla övningar. Gissa vem som inte kommer bada vid vassen i sommar (!!!!!!!!!!!!) Alltså kolla ut! Man kan inte annat än bli en sån som pratar om vädret konstant. Men när precis börjat vänja sig och man inte tror att det kan bli värre så PRUTT - snöstorm. PRUTT - minusgrader (snor fryser till is). Vad fan kan man göra när det är sånt här väder. Mer än att krypa ner under täcket och titta på Sex and the city. Fifan vad mysigt ändå. Man sa vara glad för att man har tak under huvet och mat i käften.

Justeeee, jag sa bli moster till en pojke, tror jag. Har inte fått det bekräftat än men jag troooor det.
Fan vad glad jag blir. Hade fan inte pallat med en jobbig tonårstjej sen. Nu blir det kampsport och sånt kul.


Hörs sen. Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback