Helvetes jävla fan

Hey bebisar. Mår ni bra?
Jag mår helt utomordentligt. Känner mig tankad och klar. Haha. (Internt)
Fan min kamera är hos kusin K. Jag känner mig så tråkig som inte kan langa bilder till er. Så fort den är hemma hos mig igen så ska jag gottgöra er som fan. Alltså vet ni hur mycket jag svär. Jag är medveten om att det ofta slinker in en svordom hit och dit i mina texter, men det är ingenting mot vad jag svär i verkligheten. Mina favorit svordomar är:

Jävla ( kan stoppas in framför vilket substantiv eller adjektiv som helst. Förstärker oftast och speciellt om man är skåning som jag.

Fifan (uttalas precis som det skrivs och lägger man till en liten brytning så blir det ännu bättre)

Fan ( en klassiker. Använder det typ hela tiden. Fan va kul. Tack som fan. Fan va kallt det är. Fan vad fin du är.)

För djävulen ( snott det från Lillasyster, använder det när jag inte pallar använda de andra där uppe och vill vara lite extra galen.)

La concha su piiiiiip ( piiipet ersätts med ordet mamma fast på spanska. Det använder jag när jag tappar något eller gör mig riktigt illa. Undviker att dra det framför spansktalande. De kan ta åt sig. Eller deras mamma kan det iallafall)

För helvete ( Osäker på om detta är en svordom. Använder det när jag verkligen menar allvar. Babeeee, för helvete! Kan bytas ut till djävulen efter humör.)

Jag blir sjukt medveten om hur mycket jag svär när jag är hos Lillasysters svärföräldrar som tydligen aldrig svär. Jag får onda ögat så fort jag talar. Måste verkligen tänka igenom mina meningar. Sjukt jobbigt.

Okej. Idag är en sockerdag. Så jag ska äta så mycket skiit som jag kan. Kommer hamna i en galen sockerkoma. Vi hörs när jag vaknat ur den.




Kommentarer
Postat av: Rosa

Hahaha conche su .....

2010-01-24 @ 00:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback