Die Hard 4

En hel dag på stan med min man. En sex-timmar lång shoppingtur. Inga konstigheter med det. Kvällen avslutades med Die Hard 4. Filmen valdes av mannen min och jag gick med på det för att bevisa min stora kärlek till honom. Jag gillar Bruce men spelar han inte alltid samma roll? En helt vanlig man med en trasslig relation till sin dotter som i sin tur vägrar kalla honom pappa. Han heter alltid något vanligt som Jack eller John. Är kaxig men har ett hjärta av guld och är en riktig action-hjälte med fler liv än en katt. Mellan alla smällar och skott slänger han alltid iväg en fyndiga kommentarer som retar gallfeber på den onda killen. Men snygg är han, och åh så manlig.
På tal om absolut ingenting, är inte Bratz- dockorna porriga?
Jag menar visst Barbie är nog inte Guds bästa barn men hon ser iallafall schysst ut. Den här dockan ser ut som en jävla bitch.
Som en riktig chilenarsubba med taskig klädsmak.
Jag vet precis vem dockan liknar, men fan heller att jag nämner hennes namn.
Fyfan för Bratz.
image70


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

jag vet vem det liknar!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-26 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback