Ingen älskar de galna

Bröllop/dop - dagen är ett minne blott. Kvar finns mina lockar och en jävla massa matrester. Stämningen var laddad. Ett tag trodde jag brudparet skulle skära kniven genom rummet istället för i tårtan. Många kära och mindre kära återsenden. Min 150:- klänning var en hit. Me and Baby + familj var lätt snyggast. En tjej vars namn inte är värt att nämna gjorde en liten galen "scen" vid midnatt. Men det var bara en tidsfråga innan något sådant skulle inträffa. Det är liksom lite a hennes grej, att förstöra för andra vill säga.
Jag är en deprimerad son of a bitch. Har inte gjort annat än slöat, glott på tv, sovit och ätit. Det sistnämnda är förmodligen det jag gjort mest. Ve och fasa.
Jag undrar om det blir någon resa till varmare grader än detta. Sveriges sommar suger och kommer alltid att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback