Jag vet, jag vet

Jag har varit inte bara jättedålig på att uppdatera. Jag suger på det. Jag vet inte vad jag ska skylla på. Världens sämsta jobb? Den svenska sommaren? Det faktum att jag befinner mig i Osby? SKulle tro att det är en mix av allt vilket har resulterat i en torka på bloggen. På tal om torka. Jag var i Turkiet i en vecka och det var ju underbart måste jag medge. Tänk er, jag och min älskade. 45 grader, solstol och bikini. Take me back. Det enda tråkiga är väl att jag inte har några bilder att visa. Det finns alltså inga bildbevis på resan. Den har alltså i princip aldrig inträffat.
- Jaha, nu har vi ingen kamera med oss.
- Förlåt
- Hur fan kunde du glömma att titta efter om den fungerade. Du kunde tittat efter dagen innan så kunde jag tagit med mammas ju.
- Förlåt
- Och så glömde du vårt sista alternativ, videokameran.
- Förlåt
- Fyfan alltså, jag hade hellre glömt bikinin och biljetterna. Detta suger. Vi åker på semester och kommer aldrig kunna visa några bilder från den.
- Det finns engångskameror.
- Engångskam.... Du är ju inte klok! Jag kommer aldrig fastna på bilden. Aaaah, hur kunde du glömma.
- Förlåt

Hursom köpte vi en engångskamera (!) och vi behandlade den som om den vore ett kilo kokain. Vid middagar tjafsades det smått om vem som skulle ta bilden och så fort bilden togs åkte kameran snabbt som attan ner i fickan. "Okej, ingen tittar nu, fram med den" "Okej, nu kollar alla där borta hit, göm kameran för helvete"
Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback