Back to basic

Jaha, idag bär det av.  Osby väntar och det känns väl så där. Missförstå inte, jag har verkligen saknat familjen. Det ska bli så skönt att hänga med mamma. Men, Osby är ju Osby och kommer alltid att vara. Det kvittar hur långt bort du har kommit, när du väl är i Osby känns det som om du aldrig varit därifrån. Trivs otroligt bra med min tillvaro här i Stockholm. Jag sitter i min lilla etta, bloggar, glor på tv, städar och tvättar. Möter min man på stan, shoppar, tar en glass, träffar S och T, fikar, snackar skit. Jag jobbar på världens bästa jobb där jag har möjlighet att utvecklas och känner definitivt att jag är bra på det jag gör. Jag älskar mitt liv. Gud, så befriande det känns att erkänna det. Jag älskar mitt liv. Är lite av en konservativ jävel som har svårt för förändringar. Förändringar är goda ting men de bör ske i långsam takt, så långsam att jag inte hinner märka av de. Tyvärr innehåller mitt liv endast drastiska ibland livsavgörande förändringar. Grillade med flickorna igår vilket var mycket givande. De två jävlarna kompletterar mitt liv och mig som person så himla bra. När folk ser oss ihop måste de undra. Tre tjejer. Alla med helt olika stilar, hårfärg, längd, ursprung och liv. Det enda vi har gemensam lär vara kärleken till varandra och utbildningen.

I kändisvärlden är det som att dessa tre kvinnor skulle umgås.
Lite halvmysko blandning.

image57
Här har vi då T. Överraskande påklädd vilket är ovanligt för både Silvsted och T.
image58
Här är S. Fast med lite större bröst, det bjuder jag på. S kommer iförsig från Iran men påminner en hel del om denna skönhet.
image59
Här är då jag. Finns faktisk de som påstår att vi liknar, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback