Din och Min dag

Detta är dagen som bär namnet  "Our day".  För två år sedan blev han min och jag hans. För ett år sedan var vi i turkiet på vår kärleksemester vilket känns lite halvtråkigt nu när man minns tillbaka, med tanke på vår svenska sommar. Jag skulle ge min lilltå för att sitta på ett plan på väg till varmare grader. Men vi ska vara tacksamma för att denna dag firas och framför allt att vi nowdays befinner oss i samma stad. Det är jag glad för.
Jag har gjort min första smörgåstårta, med lillasysters hjälp.
Jag har inhandlat värdens finaste kjol. To Die For.
Jag funderar på att fixa ihop ett par pannkakor till ikväll, men först måste jag bestiga mitt diskberg.

Skål på dig min man.

My heart belongs to you.
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback