He´s the father

Kändisvärldens största idiot är väl för tillfället Eddy Murphy. Efter att ha lämnat Mel B ( Scary Spice ) i femte månaden på grund av ett otrohetsrykte, hävdade han bestämt att han inte var far till barnet. Istället lämnade han Mel med en halvfärdig bulle i ugnen och skaffade sig en ny flickvän och pratade skit om Mel och hennes så kallade "fadderlösachild". All creed till Mellan som tog det hela med en nypa salt och tog sig lungt genom sin graviditet . Rätten tvingade Eddy att göra ett fadderskapstest, som visar att TADAA - He`s the father!

 Alltså jag tänker på vilka coola kändisar våra barn kommer att växa upp med. Undrar vad kändisbarnen kommer att sysselsätta sig med. Jag följer med gärna deras uppväxt.

Shiloh Pitt Jolie - dotter till världens snyggaste par ( enligt media)
Suri Cruise - dotter till TomKat
Appel Martin Paltrow - dotter till Colplay-Chris och Gwyneth Paltrow
Violet Affleck - dotter till Ben Affleck och Jennifer Garner

Ett par ungar som jag inte känner världens entusiasm över är Britneys och Beckhams. De kommer förmodligen bli ett par bortskämda, rikemansbarn som super, knarkar och sexar.
Nää, vilka fördomar Priscilla du har.
Jo jag vet, men vad fan, jag har tråkigt.

By the way! visste ni att Liv Tylers mamma Bebe Buell var en groupie till Steven Tyler, sångaren i Aerosmith. Ja, en sån som hänger med ett rockband till alla spelningar, fester och ligger med dem. Så Liv Tyler är ett slags groupiebarn. Hade ju inte tippat på att hon skulle bli så städad som hon faktiskt är.
En respektabel skådespelerska.

Snygging
image54

Steven & Bebe
image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback