Inför den stora dagen

Äntligen har vi, me and my boyfriend, kommit igång med lite shopping inför min brors bröllop. Gjorde värsta kappet när vi köpte snyggga byxor till kostymen. 300:- är ju inte en jättehemsk summa, lägg till 70 % rabbat på det och byxorna är dina för 89 riksdaler. Det kallar jag Fett Billigt Yaoo. Nu är det bara min outfit som saknas. Jag har ingen aning vad jag är ute efter. I vanliga fall brukar jag ha en liten bild i mitt huvud, the perfect dress som man ändå aldrig finner, men nu har jag ingen aning. T och S får tvunget hjälpa en vän i nöd. Imorgon blir det en fika med tjejerna och sen jobb. Åhh, jag pallar inte med mitt jobb längre. Är sååå mätt på det hela.
Här är iallafall en bild på TomKats söta, söta Suri.
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback