Sexyback

De är här, båda två.
Min älsklings-Jessica och Justin som is "bringing sexy back". Den låten, jag kommer aldrig tröttna på den. Om mitt liv blir en film så ska sexyback definitivt vara ledmotivet i en scen där jag är som snyggast in my high heels och håret svallande "a` la Carola".  Shit, jag ser det framför mig. Oh my, va snygg jag är när jag går så där i slow motion. Vilka långa ben jag plötsligt har och hur fasen hade jag råd med den där Mercan. Nåväl, jag kommer inte shake my booty på Globen men vad är en bal på slottet. Det kommer säkert vara jättetråkigt, och fult och alldeles, alldeles....underbart.

image47

Kommentarer
Postat av: Din lillasyster

askungen!! askungen!

2007-06-19 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback