Sveriges coolaste brud

Jag älskar min blogg och tycker att det är superduper sorgligt att Katrin Zytomierska, Alex Schulmans brud, har över 10 000 besökare på sin blogg medans jag inte ens vet hur man kollar sin besökstatistik. Människan började blogga för typ 4 dar sedan och har tydligen tagit över nätet med storm. Men jag har redan fattat hennes taktik. Inte nog med att Alex redan har målat upp henne som värsta bruden i sin egen blogg så kör hon på den klassiska "så här gör tjejer när de vill vara speciella och häftiga". Ja vad gör man då som tjej och hur erövar man världen? Jo genom att charma dess auktoritär, alltså män. Hur agerar en flicka när hon vill impa på killarna i klassen, den manliga kollegerna på jobbet? Jo, man beter sig som ett jävla kukhuvud. Du utrycker dig med hjälpa av grova ord som kuk, avsugning, fläskberg, precis som killar gör.Jag vet precis vad effekten av detta blir. Killar blir helt tills sig över att ett motsatt kön vågar använda sig av sådana ord. Tjejer blir generade och framför allt imponerade av hennes "I dont give a fuck" attityd. Så här gör du. Du ger skamliga förslag och vet med säkerhet vilka kort som skall läggas fram och när. Det gäller nämligen att lura i killarna att du är ett djur i sängen som går med på vad som helst, men APPAPPA, du får inte luras så att pojkarna tror dig. Ena stunden är du en "Independent woman/ I dont need a man" för att i nästa vara "I`m a slaaaaaave, for you/ I wanna suck on you lollypop". Öhh, nu tappa jag tråden. Ja just det, lilla Katrin, i sitt senaste inlägg skapade hon en märklig tävling. Sista kommentaren vann nämligen en avsugning av henne. Typ 300 kommentarer, med allt från  "Fan va du är cool" till "Du är Sveriges tuffaste tjej". Men hallå? Ska jag behöva lova ut en avsugning för att koras till Sveriges tuffaste tjej. Nej Katrin, jag är varken fet eller ful men jag tycker ändå inte att du är cool. Din man är ganska cool,inte du.
Nu är jag bara en bitter avundsjuk bitch vars blogg saknar kommentarer. Så snälla ni som läser där ute, kommentera. Jag är också cool. (Speciellt utan blåsa)






Kommentarer
Postat av: Magnus

Nej du är inte också cool, du har en egen skala för hur cool du är. Det går inte att jämföra med andra så försök inte ens. Du är bäst. You know it girl. :)

2007-06-23 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback