all by myself

Tja!
Här sitter jag. Lägenhet är upp och ner och studentlitteraturen ligger på golvet och blänger på mig. En gainomax var min kvällsmat och jag känner mig jävligt ensam.
Baby är i Göteborg och festar till det. Chile och Brasilien spelade idag och hur skulle jag kunna neka min pojke den upplevelsen. Han förtjänar det. Underbar och Förstående, ibland skrämmer han mig. Det känns verkligen som han är för bra för att vara sann. Jag vet det låter fånigt, men vi har faktiskt varit tillsammans i 2 år snart, är det inte meningen att han ska börja vara otrogen, slå eller dissa mig? Är det här man kallar kärlek, mamma?
Han har ringt och kollat till mig en 30 gånger. Sista samtalet var jag fett disträ men det var bara för att han ringde under "Extra Extra" och jag satt och smågarvade. Faaaan. Hjälp mig någon.
Jag har tenta på fredag. Jag och Dilan smällde ett par timmar på biblan och sen var det löpbandet som gällde. Dilan bantar helt hysteriskt.. "Men jag äteeer juh. Kolla idag har jag ätit, en banan och två äpplen" Synd bara att klockan var 18.00 när hon gjorde detta uttalande. Men jag kan inte vara arg på henne. När jag gjorde mina situps sneglade hon på mig och sa, "Du har grym kropp, Priscilla. Verkligen jag menar det". Vem är jag att döma egentligen? Jag menar tjejen har ju trots allt alla höns hemma. Suck, vad tråkig jag är.
Jag känner mig tråkig. Varför Varför Varför.
Vet ni vad jag ska göra? Krypa  ner i sängen. Förtränga tentan och ta 1000 sömntabletter. Synd bara att jag inte äger några.
Jag önskar jag var en modeikon. En söt tjej som alla bara älskar. Jag önskar framför allt att jag var riktigt jävla smart så jag slapp kämpa mig igenom allt plugg. Hur stavas igenom? egenom?... nää, det är igenom.
Kan ni tänka er att jag ska bli journalist?
skrattretande va?..
nää nu lägger jag ner...
Love me , love me Do.
Jag saknar dig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback