baby, I´m hopeless

Det övergår mitt förstånd hur jag lyckas förtränga en alarmsignal som tjuter som om det vore krig. I en hel jävla timme lyckas jag ignorera den, samt min jobbiga mobilsignal. Halv nio släpade jag mig till badrummet (jag började nio(!) ). Tacka Guden att jag är en snabbjävel på att göra mig iordning. Ungefär såhär snabbt går det...
In i duschen - 3 minuter
Tvättar dock ej håret, det gör jag långhåriga jag på kvällarna.
Självtorkar medans jag borstar tänderna - 3 minuter
Smörjer in mig med någon lyxig lotion och letar efter dagens outfit, samtidigt - 5 minuter
Detta ser jävligt kul ut.
Sminkar mig - 5 minuter
eyeliner, mascara, lite puder, rouge och kanske nån gammal ögonskugga från -96
Gosh, måste köpa smink.
Fyller på min vattenflaska, letar efter nyklarna, väskan, jacka. Stänger av tv och hoppar i pumpsen. - 2 minuter
Alltså 18 - 20 minuter och så springer jag till skolan på 5 röda.
She´s a maniac.

Jag har städat mina 24 kvm och sitter här och väntar på min man.
Igår fyllde jag gammalt. Mannen min belönade mig (eller sig själv) med två ursnygga underklädesset. Han är verkligen inne på spets. Ett var brunt med gammeldags vitfärgad spets runt om (när jag skrev gammeldags blev jag dösugen på glass, suck). Det andra var vit med rosa dekorationer, also spets. Vad kan jag säga, killen gillar spets.
Hursom, avlutade vi min dag med ett biobesök. - Halle Berry is a bitch.
Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja tentaplugga. Men inte idag alltså, nångång denna week.
Nu väntar: Jobb
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback