Done

Klockan är mycket och det är inte blogg-dags men ska bara uppdatera lite.
Idag hände det inte mycket mer än att jag satt dryga elva timmar i sträck och jobbade med min layout till SkrikNiklas intervjun. Hade stora svårigheter med texten. Vet inte om det beror på att jag har blivit mer pedant eller bara har tappat stinget. Satt flera timmar och petade innan jag var nöjd. Som vanligt upptäckter jag slarvfel efter att jag lämnat in skiten, men sånt är livet Lite av en utmaning faktiskt att intervjua någon man inte har någon som helst relation till. Det är svårt att inte tycka om Niklas och jag fick sätta band på mig för att inte beskriva honom som en "superstar".
Men min rubrik var inte blyg... "En stjärna i den politiska himlen"...den du Niklas!
image31
Lovely Niklas Larsson.

Efter en jobbig dag väntade baby med en liten present hemma. Hade helt glömt bort att jag en vacker dag stått och drömt bort mig i en parfymaffär. Snällt hade butiksbiträdet noterat parfymen som jag förälskat mig i och lappen hamnade i handväskan. Där bland smulor, gammalt chockladpapper och läppglans fann baby den och detta är dagen då jag bär den himmelska doften. Jag får värsta sommar-känslorna och jag bara älskar den. Vilket är konstigt då jag är lite av en "tung-mystisk-doft-parfym" tjej. Inget light blue och fruktiga gucci dofter för mig. Men denna godbit är precis vad jag behöver. Finns även en manlig version av den.
image32
Under dagen hann jag fundera på varför Jessica Simpson har färgat håret brunt? Är det en trend nu att alla blondiner blir brunetter? Eller är det så att hennes pojkvän John Mayer (låter som en mördares namn) försöker dra ner bimbo-stämplen? Elleeer är det så att hon vill likna exmakens nya flamma?
Hmm.. vilka djupa tankar Priscilla!

image33
Vanessa Minnillo
image34
Jessica Simpson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback