Özz äger

Varje morgon när klockan ringer har jag svårt med i princip allt. Jag brukar vara så borta att man kan tro att jag går på en drog. Försöker stänga av alarmet genom att slå på tvn, svara "hallosch" i fjärkontrollen eller så helt enkelt kopplar det inte i min hjärna att  min klocka ringer. Men på något sätt, efter många om och men, slår jag på femman för att titta på The Voice morgonprogram - Vakna, som sänds live ut i både tv och radio. Det bästa med programet är, Özz Nujen, han är så himla bra. Fast jag ligger i ett koma-liknande tillstånd skrattar jag med honom när han säger sitt roliga. Det bästa är ändå att han har något otalt med Alex Schulman, Aftonbladets.... ja vad är han? bloggare, skriver inne & ute listor, vad vet jag. Personligen har jag inget imot Schulman men det här inslaget, http://www.thevoice.se/commonfiles/files/20378.mp3 , är så himla kul. Schulman bemöter det genom att öppet skriva i sin blogg att Özz är det absolut tråkigaste som finns. Det är enda jag vet är att Özz är den enda som får liv i mig på morgonen. Tänk vad kul man skulle ha på en powerwalk med Özz.
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback