Den värsta sjukdomen

Hamnade på en blogg. En väldigt sorglig sådan. I ett av inläggen stod det så här;

"Fattar ni hur det känns att sitta i duschen (brukar göra det, lättare att spy då) omgiven av sina egna spyor och inte kunna göra något åt det? Att tänka, "aldrig igen, jag SKA bättra mig", och sen sitta där efter två dagar igen med sådan ångest i kroppen att det gör ont, tårar som rinner nerför kinderna, men dom syns inte, så dom finns inte"

Det sliter i mitt hjärta när jag läser detta. Jag vill bara hålla om tjejen i duschen, spola bort alla spyor och hjälpa henne bort från den där skiten.
Bort från den där jävla duschen.


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Åhhh gumman :( jag Älskar Dig, (jag kramar om dig) Puss

2007-10-16 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback