Hej Viktor!

Jag kom på idag att jag är nog lite sur på dig. Inte nog med att du slet ut och hoppade på min lillasyster hjärta, du har missat att göra slut med mig. Jag menar att du och jag hade väl ändå också någon slags relation. Vi delade på lillasyster under ett och ett halv år. Till en början gillade jag inte det så mycket, men sedan gav jag dig en chans och jag började gilla dig. Du var snäll, söt och du tyckte om lillasyster. Jag var en del av era filmkvällar. Du åkte hit till Stockholm och hälsade på. Vi har delat samma matbord många gånger. Vi har till och med suckat och skrattat i smyg när vi tyckt att lillasyster är jobbig. Lustigt det där. Du lämnade lillasyster och gjorde även slut med hela familjen. Jag tycker du borde ringt mig. Gjort slut med mig också. Sagt förlåt kanske. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag tycker du har rätt!

2007-10-09 @ 23:59:32
Postat av: Smygaren

Jag me =)

2007-10-14 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback