och i lördes?

Lördagen tillbringade jag med Lillasyster. Bara hon och jag och ingen annan. Jag älskar att vara ensam med Lillasyster. Så fort någon kommer och vill vara med blir jag tjurig. Helst vill jag kunna vika ihop henne och lägga ner henne i min ficka för att ha med henne överallt. Fast när hon blir tjurig vill jag fan inte ha henne i min ficka.Vi gick på bio och såg "Chuck and Larry". Den var jättekul - rekommenderas. Jessica Biels ass var en tiopoängare men alla blattar som satt i salongen och skrek "walla" "aboow" "broshan" får ett fett stort minus. Satt en stund och funderade ut något fyndigt att skrika rakt över salongen och vara lite tuff. "Håll käften" går ju inte. Då skriker de "håll käften själv" och så var det med det. "Nu får ni lägga av annars säger jag till ..." , ja vem säger man till? Palla springa och leta efter någon som en annan skvallerbytta. Om de nu hade blivit utslängda kan jag ge mig fan på att de väntat på mig runt hörnet för att lära mig ett och annat. Fördomsfull? Näähä.

Lillasyster och jag diskuterade även under kvällen hur våra fejs ser ut i profiler. Lillasyster älskar sin profil. Jag hatar min. Det är något konstigt med min näsa, kan inte förklara det men något är det.

image125

image126

Kommentarer
Postat av: Molly

wow vad fina profiler ni har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback