Vem där?

Det stod precis någon utanför och knackar på min dörr. Högt. Jag sprang och gömde mig under täcket. Vem är det? Tv-licensen? Någon granne som vill klaga på soppåsarna jag har utanför min dörr? Jag vill inte veta, så jag stannar bäst under mitt täcke. Usch, jag avskyr när människor ska knacka på. Jag känner ingen här i Stockholm så det kan omöjligt vara ett välkommet besök. Anyway, jag har börjat läsa romaner igen. För er som inte vet så slukar jag böcker. När jag väl får tid att läsa. Under terminerna är det nästan omöjligt pågrund av det dåliga samvetet som väser att man borde läsa studentlitteratur istället. Jenny S av Denise Rudberg är utläst och den var helt okej. Inte jättespännande men lättläst och det är svårt att lägga ifrån sig boken. Så nu har jag inhandlat, via nätet som är min senaste grej, fler "Denise böcker". Någon som har tips på bra books?

image118


image119


image120


image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback