WoooHooo

Fan vilken lyckad jävla kväll. Helt galet kul hade jag. Min barndomskompis "Danni D" var på besök och gjorde stan osäcker. Efter en lyckad shoppingtur begav vi oss till Rådhuset för att möta upp hennes föräldrar och en annan barndomsvän Pablo. (Manligt namn va?) Vi hamnade på en restaurang i stan där vi beställde nåt jävla entrecote shit som var jävligt dyrt. Men det brydde vi oss inte om utan vinet flödade och maten var såååå god. Jag måste verkligen ta tag i att gå ut och käka. Det är ändå en sån himla social grej som man borde göra oftare. Jag har ingen koll på varken kött, vin, såser - nada. Jag är mig evigt tacksam för att jag inte slickade av kniven som jag brukar efter att jag ätit. Hemma slickar jag jämt rent min tallrik och får jag in huvet i kastrullen länsar jag den med. I allafall så efter maten gick jag på damernas. När jag kom ut hade notan kommit. Den hamnade på ynka 3 600: - , inga konstigheter med det.  Sen blev det LA ISLA. Jag har ju fått nog av det där latino/indian- stället men igår tycktes jag aldrig få nog. Kanske för att Danni D är en galen kvinna utan hämningar. Vid ett tillfälle fick jag ett otroligt behov av att göra mig förtjänt av en gatis drinkbiljett så jag steg på scen där jag förväntades göra någon form av sexy-shake-that- booty - dans istället headbangade som en påtänd hårdrockare tills alla hjärnceller var helt borta, tog min biljett och hoppade av scenen. Några frågor på det? Efter härjandet så begav vi oss till förorten och efterfestade. Jag blev aprak. Och tydligen så dricker jag rödvin. Nu ska jag inte skriva mer för min vänstra hjärnhalva är avdomnad. Men jag lägger upp lite pics som ni fint kan kommentera.

image133

image134


image135

image136


Det här är en jävligt bra bild på mig och min man. I detta stadiet avslutade jag kvällen.


image137

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

hahahah jävla fyllon. :)

2007-10-28 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback