Nu börjar min dag

Okej, så här ser dagen ut.
Först göra mig klar och dra till skolan för att möta S. Förmodligen kommer vi snacka mycket skit och plugga desto mindre. Sen är det meningen att vi ska göra något så konstigt som att ta en after-plugg. Dricka vin någonstans. Och ni vet ju vad jag tycker om att dricka vin. Är det meningen att jag ska bli dyngrak kan jag ta vin annars får det vara. För så äckligt är vin, enligt min smak. Sedan vill jag helst ge mig ut i stan på jakt efter en perfekt kjol som jag så gärna måste ha. Men jag funderar på att spara shoppingturen tills lillasyster anländer. Fan vad jag hoppas att hon kommer imorgon. Hon är saknad! Min chef ville helst att jag skulle arbeta på lördagen med tji fick han. För då ska jag minsjäl fira Chiles nationaldag med piroger och grejer, hemma hos min mans päron.
Vad ska jag ha på mig idag då? Alltså idag? Det eviga problemet sen jag kom ut ur min mors vagina. Förmodligen sprang barnmorskor redan då runt i panik och frågade varandra "Vad ska hon ha på sig?". Suck. Funderar på,
Svarta leggins
Mörkblå jeanskjol
Brun oversized tröj/kofta
(älskar att jag använder mig av ordet "oversized", it´s so Elin Kling)
Svarta pumps
Hm, kanske. Ser alltid bättre ut i huvudet än i speglen. Så är det.
Nu ska jag koka mig en kopp te och dra mig en liten, liten stund till i sängen.

C ya!

En sak är iallafall säkert. Så här får gärna mitt hår se ut idag. Gärna i resten av mitt liv också för den delen.
image88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback