Åh Håkan!

"Skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig". Åh sitter och lyssnar på Håkan och får en drös med blandade känslor över mig. Jag var aldrig en typisk "Håkanlover" och kämpade emot grupptrycket bäst jag kunde. Men jag föll nog ändå. Fan den där kvällen på Balders Hage då Håkan hade spelning. Det där är nog den mest tragiska kvällen jag upplevt. Men ändå kan jag inte att minnas den med kärlek. Hade en par sönderklippta jeans, vit skjorta och slips. Slips, kan ni tänka er. Full som ett ägg men ändå sjöng jag med i "Vi är förlorare, vi två, sen var 17 år" och "vi är inte såna som i slutet får varandra" och jag visste redan då att det var bara ren fakta i Håkans ord. Kanske därför jag grät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback