Ångest Ångest Ångest

Jaha, and here we go again. Ångest över det fina vädret. Kan man tänka sig. Varför? Jo, eftersom jag känner för att ligga på en gräsmatta med nån skön kompis brevid och snackat skit. Eventuellt röka en cigg ehm, ta en glass och bara njuta a det fina fina vädret. Istället sitter jag här i min skitiga lya och bloggar. Jaa, och varför känner jag så här. Jo för att jag är bosatt i fucking Svenneland där man måste ta vara på varje soliga dag som om den vore den sista. Och guess what, det kan mycket väl vara en sista eftersom man aldrig vet när SNÖN KOMMER IGEN. Okej, ska sätta  på "4 min" med Justin och Madonna på full patte och städa skiten, laga mat och sen möta min numera gravida kompis Karla.  Yes, så gör vi. Alltså jag har galet med bilder att lägga upp men olyckligtvis har min tumme fastnat mellan mina två skinkor och jag får fan inte ut den. Tips?

Kommentarer
Postat av: bigsis

När ska vi träffas då? :(

2008-04-22 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback